Thursday, February 3, 2011

Pelepasan XPDC Gunung Bintang Oleh YB Dato' Mansor Othman

2 Feb : Pelepasan para peserta XPDC Gunung Bintang yang dirasmikan oleh YB Dato' Mansor Bin Haji Othman. Seramai 30 peserta menyertai XPDC ini. Program ini dianjurkan oleh JKKK Mengkuang bersama dengan Adun Penanti. Di samping itu, pada majlis yang sama,



YB Dato' Mansor Bin Haji Othman, juga menyampaikan bantuan kepada 6 orang penerima bantuan.


5 comments:

  1. banner ditinggal di atas puncak. sikap yang tidak patut dicontohi. sayangilah gunung kita. sama-sama la kita menjaga

    ReplyDelete
  2. Pada 10-12 mei 2011 yg lepas saya mendaki gunung bintang merasa terkilan dan kecewa dengan xpdc yang dijalankan oleh pihak tuan itu. Ini kerana mereka tidak menghargai alam . Saya tidak tahu apa motif mereka masuk hutan jika tidak sayangkan hutan? kalau tak sayang tak perlu masuk hutan lagi, dan saya sarankan pihak tuan agar tidak meluluskan lagi program sebegini jika mereka tidak berjanji untuk menjaga dan menghargai flora dan fauna.

    APA YANG BERLAKU IALAH BANNER YANG DITUNJUKKAN DALAM BLOG TUAN INI DITINGGALKAN DI PUNCAK GUNUNG BINTANG

    sampah sarap di dalam hutan memberi kesan kepada rupa muka bumi , mencacatkan pemandangan , merosakkan hutan dengan bahan-bahan kimia pada sampah tersebut dan memudaratkan binatang.

    Saya menanti jawapan dari pihak , apakah tindakan daripada pihak tuan dan saya berharap dapat tahu siapakah nama guider mereka ke puncak yang tidak menjalankan tugasnya dengan cekap itu.

    ReplyDelete
  3. Saya cukup tidak suka mereka yg tidak menghargai alam sekitar dan buat pencemaran. Langsung tidak menghargai keindahan alam semulajadi ciptaan Tuhan. Mereka ni dari golongan yang tidak reti bersyukur. Orang yang suka buat sampah memang dia SAMPAH.

    ReplyDelete
  4. hingga hari ni masih tiada jawapan daripada pihak tuan

    ReplyDelete
  5. BOLAVITASPORTS PREDIKSI SKOR TERPERCAYA DAN TERAKURAT

    Prediksi Bola Terpercaya BolavitaSport . news yang menyediakan informasi lengkap seputar olahraga sepakbola serta prediksi dan tebak skor yang akurat.

    West Ham United mendapatkan peluang menjadi tuan-rumah pada laga kesempatan ini. Di pertemuan terakhir kalinya pada tanggal 27 Januari 2019, West Ham United sukses ditaklukkan oleh Wimbledon dengan score akhir 4-2. Dari catatan 5 laga paling akhir, West Ham United bermain dengan lumayan bagus dengan catatan 2 kali menang, 2 kali kalah serta 1 kali bermain seri.
    Untuk laga kesempatan ini semestinya Liverpool juga menyiapkan taktik yang bagus untuk memenangi laga supaya bisa merampas 3 point dari markas West Ham United.




    Untuk Selengkapnya kunjungi situs kami di bolavitasport(titik)news

    Hubungi Customer Service Kami Untuk Info Lengkap (24 Jam ) :
    • BBM: B O L A V I T A
    • WeChat: B O L A V I T A
    • WA: +62 8 1 2- 2 2 2 2 - 9 9 5
    • Line : cs_b o l a v it a

    ReplyDelete