Thursday, February 3, 2011

Program Komuniti AMK bersama TKM1

Program yang bersifat gotong royong ini telah dianjurkan oleh AMK Permatang Pauh telah dijalankan di Mengkuang Titi pada 30 Januari 2011 yang lalu ianya turut disertai oleh TKM1 Pulau Pinang Datuk Mansor Othman dan Isteri.

Ianya dijalankan bagi mengeratkan silaturrahim antara pemimpin Melayu tertinggi di Pulau Pinang dengan masyarakat setempat.

Dalam program ini TKM1 Pulau Pinang telah turut bersama-sama dengan masyarakat kampong membaiki sebatang jalan yang berada didalam kampong itu yang mengalami kerosakan.

Selain itu TKM1 dan juga para peserta program juga telah turut menyumbangkan tenaga menyertai Program yang dianjurkan oleh UMNO di kawasan tersebut iaitu menggali kembali parit yang telah tertimbus.




Foto dari Unit Komunikasi PKR Permatang Pauh

2 comments:

  1. Blog Perpustakaan Desa Siber Ilmu Penanti...

    pdpnanti.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. BOLAVITASPORTS PREDIKSI SKOR TERPERCAYA DAN TERAKURAT

    Prediksi Bola Terpercaya BolavitaSport . news yang menyediakan informasi lengkap seputar olahraga sepakbola serta prediksi dan tebak skor yang akurat.

    West Ham United mendapatkan peluang menjadi tuan-rumah pada laga kesempatan ini. Di pertemuan terakhir kalinya pada tanggal 27 Januari 2019, West Ham United sukses ditaklukkan oleh Wimbledon dengan score akhir 4-2. Dari catatan 5 laga paling akhir, West Ham United bermain dengan lumayan bagus dengan catatan 2 kali menang, 2 kali kalah serta 1 kali bermain seri.
    Untuk laga kesempatan ini semestinya Liverpool juga menyiapkan taktik yang bagus untuk memenangi laga supaya bisa merampas 3 point dari markas West Ham United.




    Untuk Selengkapnya kunjungi situs kami di bolavitasport(titik)news

    Hubungi Customer Service Kami Untuk Info Lengkap (24 Jam ) :
    • BBM: B O L A V I T A
    • WeChat: B O L A V I T A
    • WA: +62 8 1 2- 2 2 2 2 - 9 9 5
    • Line : cs_b o l a v it a

    ReplyDelete